Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarpolare sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eknekn" data-source="post: 377013" data-attributes="member: 43484"><p>Tja! </p><p></p><p>Finns det någon som mig som är tokigt snowboardintresserad och med kompisar som hellre göra annat än drar till alperna? </p><p>Jag hade tänkt dra ner i början av dec och stanna där till snön är borta</p><p>Jag är rolig, trevlig och lätt att ha å göra med. </p><p></p><p>Tänkte dra ned till Val T, Val D eller ngn annan skön ort och fixa allt där men de skulle vara nice med någon skön typ som hängde på så man slipper vara själv. </p><p></p><p>Om ni är sugna adda msn eller dra iväg ett mail ekn_@hotmail.com</p><p>eller om ni har en plats över åt mig? </p><p></p><p>mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eknekn, post: 377013, member: 43484"] Tja! Finns det någon som mig som är tokigt snowboardintresserad och med kompisar som hellre göra annat än drar till alperna? Jag hade tänkt dra ner i början av dec och stanna där till snön är borta Jag är rolig, trevlig och lätt att ha å göra med. Tänkte dra ned till Val T, Val D eller ngn annan skön ort och fixa allt där men de skulle vara nice med någon skön typ som hängde på så man slipper vara själv. Om ni är sugna adda msn eller dra iväg ett mail ekn_@hotmail.com eller om ni har en plats över åt mig? mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarpolare sökes
Tillbaka
Topp