Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BummarTidningen samordnar St Anton 06/07 reunion
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BUMMARTIDNINGEN" data-source="post: 315147" data-attributes="member: 74756"><p>Vi styr gärna upp en reunion och nedanstående punkter kan diskuteras här för att få ihop ett program. Vi sammanställer sedan en plan med anmälan via vår hemsida.</p><p></p><p>-Plats? (nej, inte på Funky!)</p><p>-Datum?</p><p>-Att göra?</p><p>-Boende?</p><p>-Alkoholpolicy??</p><p></p><p>//Redaktionen</p><p></p><p>PS. Alla som gjorde säsong ombedes tillföra debatten och säg gärna vilka ni är/var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BUMMARTIDNINGEN, post: 315147, member: 74756"] Vi styr gärna upp en reunion och nedanstående punkter kan diskuteras här för att få ihop ett program. Vi sammanställer sedan en plan med anmälan via vår hemsida. -Plats? (nej, inte på Funky!) -Datum? -Att göra? -Boende? -Alkoholpolicy?? //Redaktionen PS. Alla som gjorde säsong ombedes tillföra debatten och säg gärna vilka ni är/var. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BummarTidningen samordnar St Anton 06/07 reunion
Tillbaka
Topp