Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarträff i Lund 23/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper-am-Arlberg" data-source="post: 78910" data-attributes="member: 34633"><p>verkar ju som det finns lite intresse iaf.</p><p></p><p>Tror nog det skulle gå att få ihop ett antal personer.</p><p></p><p>Angående lokal så kan mitt korridorrum användas med det blir nog lite tight att få upp en storbildstv där.</p><p></p><p>En nation är ett alternativ, men då måste ju alla vara studenter vilket kan stänga ute en massa roliga människor.</p><p></p><p>Delpipuben är ett alternativ dock ligger det ju långt uppe på norr.</p><p></p><p>Glorias har ju bra tv anläggningar, men frågan är om man får visa egna filmer där, men de blir kanske glada om de får extra folk där en kväll mitt i veckan.</p><p></p><p>...och är det någon som kan få tag på en förhandsvisning av nån skön film så hade nog deltagarantalet blivit rätt så stort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper-am-Arlberg, post: 78910, member: 34633"] verkar ju som det finns lite intresse iaf. Tror nog det skulle gå att få ihop ett antal personer. Angående lokal så kan mitt korridorrum användas med det blir nog lite tight att få upp en storbildstv där. En nation är ett alternativ, men då måste ju alla vara studenter vilket kan stänga ute en massa roliga människor. Delpipuben är ett alternativ dock ligger det ju långt uppe på norr. Glorias har ju bra tv anläggningar, men frågan är om man får visa egna filmer där, men de blir kanske glada om de får extra folk där en kväll mitt i veckan. ...och är det någon som kan få tag på en förhandsvisning av nån skön film så hade nog deltagarantalet blivit rätt så stort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarträff i Lund 23/10
Tillbaka
Topp