Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarträff i Lund 23/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskarix" data-source="post: 78935" data-attributes="member: 34619"><p>När? 23/10</p><p>Var? Delphi-puben</p><p>Hur? Filmvisning, öl och gemenskap</p><p></p><p>Nu är det alltså bestämt; bummarträffen blir av. Platsen blir Delphi-puben eftersom det inte blir några problem att få in alla intresserade där, det finns gott om plats. Det kommer att visas snöfilm på storbilds-TV och det finns biljardbord och darttavlor för de som så önskar.</p><p>Jag vet att det finns stort intresse men jag gissar att när det väl gäller kan de flesta ändå inte komma. För att få en liten överblick på läget vore det bra om du som är säker på att komma meddelar mej.</p><p></p><p>Frågor? Mejla eller lämna ett inlägg.</p><p></p><p>Vi ses den 23!</p><p>/O*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskarix, post: 78935, member: 34619"] När? 23/10 Var? Delphi-puben Hur? Filmvisning, öl och gemenskap Nu är det alltså bestämt; bummarträffen blir av. Platsen blir Delphi-puben eftersom det inte blir några problem att få in alla intresserade där, det finns gott om plats. Det kommer att visas snöfilm på storbilds-TV och det finns biljardbord och darttavlor för de som så önskar. Jag vet att det finns stort intresse men jag gissar att när det väl gäller kan de flesta ändå inte komma. För att få en liten överblick på läget vore det bra om du som är säker på att komma meddelar mej. Frågor? Mejla eller lämna ett inlägg. Vi ses den 23! /O* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarträff i Lund 23/10
Tillbaka
Topp