Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummer söker boende i st anton 2:e april-sista
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andyy123" data-source="post: 869984" data-attributes="member: 122848"><p>Hallå!</p><p></p><p>Har haft boende i st anton sen 29:e november men kan bara bo kvar t.o.m. den 2:e april. Då åker en roommate hem och tanken var att jag och den andra roommaten skulle leta efter något nytt. Men i måndags skadade hon sitt knä och åker därför tillbaka till Sverige. Så nu är jag på jakt efter en ledig sängplats sista biten av säsongen! Kanske finns det fler vars kompisar åker hem nu, och då kanske det finns en sängplats ledig mot en del av hyran? Hade varit riktigt gött, trist att missa slutet av säsongen!</p><p></p><p>Så om ni vet något ledig plats, skriv gärna här eller maila: andreams123@hotmail.com </p><p></p><p></p><p>Peace out!</p><p></p><p>Andrea</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andyy123, post: 869984, member: 122848"] Hallå! Har haft boende i st anton sen 29:e november men kan bara bo kvar t.o.m. den 2:e april. Då åker en roommate hem och tanken var att jag och den andra roommaten skulle leta efter något nytt. Men i måndags skadade hon sitt knä och åker därför tillbaka till Sverige. Så nu är jag på jakt efter en ledig sängplats sista biten av säsongen! Kanske finns det fler vars kompisar åker hem nu, och då kanske det finns en sängplats ledig mot en del av hyran? Hade varit riktigt gött, trist att missa slutet av säsongen! Så om ni vet något ledig plats, skriv gärna här eller maila: andreams123@hotmail.com Peace out! Andrea [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummer söker boende i st anton 2:e april-sista
Tillbaka
Topp