Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bungy-tow in?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rollinsnow" data-source="post: 576697" data-attributes="member: 64885"><p>Jag har tre stycken hemma som är till salu. Tanken var att vi skulle börja importera dem och sälja här i Sverige, men det blir fördyrt med frakt, moms och sånt så det känns tyvärr inte riktigt lönt. Om någon vill köpa en så säljer vi för 1800 kr/styck, det är vad vi fick betala inklusive all frakt, moms och tullavgifter... Men de är sjukt roliga och är man några kompisar som går ihop och beställer blir det inte så dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rollinsnow, post: 576697, member: 64885"] Jag har tre stycken hemma som är till salu. Tanken var att vi skulle börja importera dem och sälja här i Sverige, men det blir fördyrt med frakt, moms och sånt så det känns tyvärr inte riktigt lönt. Om någon vill köpa en så säljer vi för 1800 kr/styck, det är vad vi fick betala inklusive all frakt, moms och tullavgifter... Men de är sjukt roliga och är man några kompisar som går ihop och beställer blir det inte så dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bungy-tow in?
Tillbaka
Topp