Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Burger King Extreme Film Awards '10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 856793"><p>Hur många månadstävlingar/deltävlingar på Freeride ska det vara innan visningarna på BK startar?</p><p></p><p>Om Burger King har en egen uttagning kan det då bli att de som vunnit i Freeridesuttagning inte automatiskt kommer med som visningsmaterial på BK med tanke på att alla bidragen tävlar om en plats där?</p><p></p><p>Låter som om dessa olika uttagningar i själva verket är två olika tävlingar varav den som är på Freeride där tävlas det om pengar och andra priser medans den som Burger King står för där tävlas det om en videoplats på restaurangernas bildskärmar. </p><p></p><p>Det jag vill veta är när jag får besöka BK och käka hamburgare och samtidigt få kolla på freeridevideor. Blir det inom en snar framtid eller töar det hela bort, bara för att ingen vet hur det ligger till. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 856793"] Hur många månadstävlingar/deltävlingar på Freeride ska det vara innan visningarna på BK startar? Om Burger King har en egen uttagning kan det då bli att de som vunnit i Freeridesuttagning inte automatiskt kommer med som visningsmaterial på BK med tanke på att alla bidragen tävlar om en plats där? Låter som om dessa olika uttagningar i själva verket är två olika tävlingar varav den som är på Freeride där tävlas det om pengar och andra priser medans den som Burger King står för där tävlas det om en videoplats på restaurangernas bildskärmar. Det jag vill veta är när jag får besöka BK och käka hamburgare och samtidigt få kolla på freeridevideor. Blir det inom en snar framtid eller töar det hela bort, bara för att ingen vet hur det ligger till. :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Burger King Extreme Film Awards '10
Tillbaka
Topp