Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Burger King vs. McDonald vs. mAx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FPelle" data-source="post: 239776"><p>ursäkta ordvalet men max kan ju fan gå o slicka röv!</p><p>Jag hade varit på fryshuset med min ädla vapendragare gustav och vi pallade inte dra in till BK eller MC så de fick bli MAX i Hammarby Sjöstad.</p><p>Det första var att ja fick stå 15 minuter i kö pga personalbrist och bara 2 öppna kassor,</p><p>det andra var att när ja väl beställt en burgare (supreme burgare) som såg riktigt god ut faktiskt på bilden fick ja vänta 5 minuter på att burgaren skulle bli klar.</p><p></p><p>När burgarfan var klar gick ja o satte mig och åt lite på deras Pommes (som förövrigt va riktigt goda) o vart törstig. Så jag drack Colan jag tagit och den var på tok för kall. ja lovar dig den var 2 grader över fryspunkten eller något för mina tänder ilade o de har dom nog aldrig gjort förut.</p><p></p><p> Men skit samma tänker jag och ska smaka på min Supreme som ja väntat länge på, ja öppnar lådan o där i ligger ngt slaffs som var påtok ihopslängt för snabbt, jag tar en tugga och inser att den e kall som tusan o smakar som kattspya.</p><p>Kön var längre än vad ja hade orken till så ja pallade inte lämna tillbaka burgaren så ja gick därifrån hungrig som fan o trött.</p><p></p><p></p><p>Jag Säger såhär om max kort o gott:</p><p></p><p>+ Goda pommesfrites</p><p></p><p>- Äcklig burgare</p><p>- För kall läsk</p><p>- Långa Köer</p><p>- Dålig personal som inte fattar svenska</p><p>- Dåligt städade bord</p><p></p><p></p><p>Burger King dessutom är en av mina personliga favoriter för där smakar ju maten som man köper åtminstonde bra som man köper. </p><p></p><p>minus är att den är ganska dyr.</p><p></p><p></p><p>McDonalds = Nödalternativ när man e superhungrig o inte sugen på att resa runt lite till närmsta BK</p><p></p><p></p><p>Jag kan erkänna att jag kanske är lite av en besserwiesser gällade Max men dit går ja fan inte på ett tag iallafall..</p><p>Har dom någon god burgare får ni gärna säga till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FPelle, post: 239776"] ursäkta ordvalet men max kan ju fan gå o slicka röv! Jag hade varit på fryshuset med min ädla vapendragare gustav och vi pallade inte dra in till BK eller MC så de fick bli MAX i Hammarby Sjöstad. Det första var att ja fick stå 15 minuter i kö pga personalbrist och bara 2 öppna kassor, det andra var att när ja väl beställt en burgare (supreme burgare) som såg riktigt god ut faktiskt på bilden fick ja vänta 5 minuter på att burgaren skulle bli klar. När burgarfan var klar gick ja o satte mig och åt lite på deras Pommes (som förövrigt va riktigt goda) o vart törstig. Så jag drack Colan jag tagit och den var på tok för kall. ja lovar dig den var 2 grader över fryspunkten eller något för mina tänder ilade o de har dom nog aldrig gjort förut. Men skit samma tänker jag och ska smaka på min Supreme som ja väntat länge på, ja öppnar lådan o där i ligger ngt slaffs som var påtok ihopslängt för snabbt, jag tar en tugga och inser att den e kall som tusan o smakar som kattspya. Kön var längre än vad ja hade orken till så ja pallade inte lämna tillbaka burgaren så ja gick därifrån hungrig som fan o trött. Jag Säger såhär om max kort o gott: + Goda pommesfrites - Äcklig burgare - För kall läsk - Långa Köer - Dålig personal som inte fattar svenska - Dåligt städade bord Burger King dessutom är en av mina personliga favoriter för där smakar ju maten som man köper åtminstonde bra som man köper. minus är att den är ganska dyr. McDonalds = Nödalternativ när man e superhungrig o inte sugen på att resa runt lite till närmsta BK Jag kan erkänna att jag kanske är lite av en besserwiesser gällade Max men dit går ja fan inte på ett tag iallafall.. Har dom någon god burgare får ni gärna säga till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Burger King vs. McDonald vs. mAx
Tillbaka
Topp