Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Burger King vs. McDonald vs. mAx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 375119" data-attributes="member: 68240"><p>hejhej på er alla!</p><p></p><p>MC donalds: 3</p><p>mcdonalds använder då inte frächa råvaror till sinna burgare så att den kan hålla klassen. och när tex hamburgarbröden är hårda så har den legat för länge och det tyder på att bakterier fortsäter att växa oerhört fort och man kan bli magsjuk, och donken låter hamburgarna ligga den den är motorvägen (där alla hamburgare ligger i) i mer än 3 minuter och enligt livsmedels lagen (eller något sånt) så får dem inte ligga mer än 3min pga risk på bakterier bildas, och ibland kan dem låtta dem ligga där mer en 1 TIMME för att resturang eller köksansvarige orkar inte svinna. och sedan om pommesen e kalla så har dem legat mer än 6min i den där pommesbadet och då har dem brutit mot en regel och du kan be om en ny!</p><p>osv kan man bara skriva och skriva!!!</p><p></p><p>burgerking:6</p><p>jag kan inte prata så mycket om BK för har inte så mycket erfarenhet av BK men dem gör hamburgarna rätt så frächa men tror att dem grillar den så får den där frächa smaken. men jag har inte så mkt att säga om dem, men dem försöker ifall och blir bättre!</p><p></p><p>max:9</p><p>max därimot kan jag säga lite om :P då man jobbar på max i åre :P</p><p>hehe nej men max e väll det svenska valet av hamburgare?! men max använder sig av frächa varor i sinna hamburgarna och salladerna, nej men jag kan nog säga att dem e lite för petiga om salladen men dem vill ha bra saker i sinna hamburgare. och dem följer 3 min gränsen på hamburgarna, vi har toll och med en klocka som ringer när det har gått mer än 3 min och då slänger vi dem i hinken :P (gratis lunch e alltid gått^^) och fritössakerna har vi i 5min så dem ska vara ok.</p><p>hehe nog med max :P</p><p></p><p></p><p>frasses:2</p><p>det är en liten kedja som kommer från norrland.</p><p>jag kan inte heller säga så mycket om dem.</p><p>men jag tycker att man får SMÅ hamburgare till ett pris av runt 70kr </p><p>och dem smakar som hemmagorda burgare så det e inte så märkvärdigt med dem tycker jag.</p><p></p><p>sibylla:2</p><p>dem har korv i sitt konsept som inte dem andra konkurenterna har och den franska varma hunden e god :P nej men dem gör ganska goda hamburgare men hygienen är ju inte på topp :/ men dem funkar om man är hungrig eller är chaffis och vill äta något fort.</p><p></p><p></p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin</p><p></p><p>MAX i åre håller på att bygga ut rettare sagt ca 80 nya platser och sedan kommer vi att ta bort den gammla express menyn och lägger till den hela menyn så vi får alla hamburgare osv dock så kommer inte köket eller kasserna byggas ut så i början kommer det bli lite kämpit men kommer nog fixa denna vintesäsong utmärkt.</p><p>så jag säger mer hanburgare till folket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 375119, member: 68240"] hejhej på er alla! MC donalds: 3 mcdonalds använder då inte frächa råvaror till sinna burgare så att den kan hålla klassen. och när tex hamburgarbröden är hårda så har den legat för länge och det tyder på att bakterier fortsäter att växa oerhört fort och man kan bli magsjuk, och donken låter hamburgarna ligga den den är motorvägen (där alla hamburgare ligger i) i mer än 3 minuter och enligt livsmedels lagen (eller något sånt) så får dem inte ligga mer än 3min pga risk på bakterier bildas, och ibland kan dem låtta dem ligga där mer en 1 TIMME för att resturang eller köksansvarige orkar inte svinna. och sedan om pommesen e kalla så har dem legat mer än 6min i den där pommesbadet och då har dem brutit mot en regel och du kan be om en ny! osv kan man bara skriva och skriva!!! burgerking:6 jag kan inte prata så mycket om BK för har inte så mycket erfarenhet av BK men dem gör hamburgarna rätt så frächa men tror att dem grillar den så får den där frächa smaken. men jag har inte så mkt att säga om dem, men dem försöker ifall och blir bättre! max:9 max därimot kan jag säga lite om :P då man jobbar på max i åre :P hehe nej men max e väll det svenska valet av hamburgare?! men max använder sig av frächa varor i sinna hamburgarna och salladerna, nej men jag kan nog säga att dem e lite för petiga om salladen men dem vill ha bra saker i sinna hamburgare. och dem följer 3 min gränsen på hamburgarna, vi har toll och med en klocka som ringer när det har gått mer än 3 min och då slänger vi dem i hinken :P (gratis lunch e alltid gått^^) och fritössakerna har vi i 5min så dem ska vara ok. hehe nog med max :P frasses:2 det är en liten kedja som kommer från norrland. jag kan inte heller säga så mycket om dem. men jag tycker att man får SMÅ hamburgare till ett pris av runt 70kr och dem smakar som hemmagorda burgare så det e inte så märkvärdigt med dem tycker jag. sibylla:2 dem har korv i sitt konsept som inte dem andra konkurenterna har och den franska varma hunden e god :P nej men dem gör ganska goda hamburgare men hygienen är ju inte på topp :/ men dem funkar om man är hungrig eller är chaffis och vill äta något fort. mvh// wolwerin MAX i åre håller på att bygga ut rettare sagt ca 80 nya platser och sedan kommer vi att ta bort den gammla express menyn och lägger till den hela menyn så vi får alla hamburgare osv dock så kommer inte köket eller kasserna byggas ut så i början kommer det bli lite kämpit men kommer nog fixa denna vintesäsong utmärkt. så jag säger mer hanburgare till folket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Burger King vs. McDonald vs. mAx
Tillbaka
Topp