Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Balance?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Theoldskipper" data-source="post: 57871" data-attributes="member: 30253"><p>DaChrill: Det är dumt att säga att Burton har överlag dålig kvalitet, detta är din egen uppfattning och bör även läggas fram som just DIN uppfattning. Att din erfarenhet av Burton är dålig betyder inte att detta är något som är universiellt. </p><p>Jag har kör nu på Burton och bara Burton, jag har haft ett flertal olika märken och olika modeller, det jag har funnit är att Burtons kvalitet och policy passar mig som handsken. Jag har tex jobbat flertalet säsonger i Trysil som Snowboardinstruktör, där har jag använt min Burtonbräda och mina Burtonbindningar VARJE dag i ca 5 månader och inget har hänt med varken bräda eller bind. Det som har pajat för mig har varit mina Burtonboots, slitage i hälen pga att jag har använt dom så mycket. Detta reklameras snabbt som busen och jag är lycklig igen...</p><p>Låt varje person skapa sin egen uppfattning om ett märke, lägg dock gärna till med EGNA och funderingar, men avstå från att säga tex "deras bindningar går sönder hela tiden".</p><p>Tack för mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Theoldskipper, post: 57871, member: 30253"] DaChrill: Det är dumt att säga att Burton har överlag dålig kvalitet, detta är din egen uppfattning och bör även läggas fram som just DIN uppfattning. Att din erfarenhet av Burton är dålig betyder inte att detta är något som är universiellt. Jag har kör nu på Burton och bara Burton, jag har haft ett flertal olika märken och olika modeller, det jag har funnit är att Burtons kvalitet och policy passar mig som handsken. Jag har tex jobbat flertalet säsonger i Trysil som Snowboardinstruktör, där har jag använt min Burtonbräda och mina Burtonbindningar VARJE dag i ca 5 månader och inget har hänt med varken bräda eller bind. Det som har pajat för mig har varit mina Burtonboots, slitage i hälen pga att jag har använt dom så mycket. Detta reklameras snabbt som busen och jag är lycklig igen... Låt varje person skapa sin egen uppfattning om ett märke, lägg dock gärna till med EGNA och funderingar, men avstå från att säga tex "deras bindningar går sönder hela tiden". Tack för mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Balance?
Tillbaka
Topp