Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Balance?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaChrill" data-source="post: 57873" data-attributes="member: 26725"><p>Theoldskipper: Det jag skrivit ska naturligtvist inte tolkas som någon universell sanning utan är bara min åsikt och mina erfarenheter av Burton. Hur ska någon kunna bilda sin egen uppfattning om man inte får ta del både av positiva och negativa erfarenheter? Angående bindningarna så körde jag på ett par Burton Mission bindningar en säsong ca 4-5 månader, Fick under säsongen byta flera spännen, Vriststrapsen nöttes ut och var tvungna att bytas efter halva säsongen. Den lilla plastdelen som binder ihop strap och bindning gick av flera gånger. Dessutom lyckades jag knäcka baslplattan på ena bindningen. Efter säsongen återstod inte mycket av orginal bindningen...</p><p></p><p>Kristian S: Hur menar du att jag generaliserar!? Jag måste väll få berätta om mina erfarenheter och min åsikt och utifrån det ge min rekommendation. eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaChrill, post: 57873, member: 26725"] Theoldskipper: Det jag skrivit ska naturligtvist inte tolkas som någon universell sanning utan är bara min åsikt och mina erfarenheter av Burton. Hur ska någon kunna bilda sin egen uppfattning om man inte får ta del både av positiva och negativa erfarenheter? Angående bindningarna så körde jag på ett par Burton Mission bindningar en säsong ca 4-5 månader, Fick under säsongen byta flera spännen, Vriststrapsen nöttes ut och var tvungna att bytas efter halva säsongen. Den lilla plastdelen som binder ihop strap och bindning gick av flera gånger. Dessutom lyckades jag knäcka baslplattan på ena bindningen. Efter säsongen återstod inte mycket av orginal bindningen... Kristian S: Hur menar du att jag generaliserar!? Jag måste väll få berätta om mina erfarenheter och min åsikt och utifrån det ge min rekommendation. eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Balance?
Tillbaka
Topp