Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Baron ES 164cm, för bred?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ambo" data-source="post: 242844" data-attributes="member: 69931"><p>Jag har nyligen köpt en Burton Baron ES 164cm. Jag har storlek 43 i skor, är 183cm.</p><p></p><p>Jag tror att jag köpt en för bred bräda, dumt! Jag beställde brädan genom en kompis och därför visste jag inte riktigt vad jag fick.</p><p></p><p>Tror ni detta kommer vara väldigt märkbart och irriterande med en för bred bräda? Hade jag inte vetat om det så hade jag säkert inte märkt något. Den är 261mm bred, enligt alla "tabeller" och liknande skall jag ha en smalare bräda. Men frågan är om den är så pass bred att den kommer kännas som en surfbräda, totalt imobiliserad. men men...vad tror ni? skall jag köra på min Baron ES eller ska jag försöka byta bort den eller sälja den?</p><p></p><p>Isåfall har jag en Burton Baron ES 164 (splitterny!) till salu!</p><p></p><p>thanx</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ambo, post: 242844, member: 69931"] Jag har nyligen köpt en Burton Baron ES 164cm. Jag har storlek 43 i skor, är 183cm. Jag tror att jag köpt en för bred bräda, dumt! Jag beställde brädan genom en kompis och därför visste jag inte riktigt vad jag fick. Tror ni detta kommer vara väldigt märkbart och irriterande med en för bred bräda? Hade jag inte vetat om det så hade jag säkert inte märkt något. Den är 261mm bred, enligt alla "tabeller" och liknande skall jag ha en smalare bräda. Men frågan är om den är så pass bred att den kommer kännas som en surfbräda, totalt imobiliserad. men men...vad tror ni? skall jag köra på min Baron ES eller ska jag försöka byta bort den eller sälja den? Isåfall har jag en Burton Baron ES 164 (splitterny!) till salu! thanx [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Baron ES 164cm, för bred?
Tillbaka
Topp