Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Baron ES 164cm, för bred?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 243062" data-attributes="member: 68210"><p>Oj, rätt av dig, fel av mig, tänkte skriva vanliga Custom.. tror visserligen att den är lite för mjuk om det nu var Baron ES du va ute efter...</p><p></p><p>Jag skulle försöka lämna tillbaka, går inte det skulle jag köra på den ändå, det är ingen dåliga bräda! bara inte en Cstm X ;-) vantrivs du då skulle jag sälja den... precis som du säger så kommer du nog förlora en slant om du säljer den på bloket..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 243062, member: 68210"] Oj, rätt av dig, fel av mig, tänkte skriva vanliga Custom.. tror visserligen att den är lite för mjuk om det nu var Baron ES du va ute efter... Jag skulle försöka lämna tillbaka, går inte det skulle jag köra på den ändå, det är ingen dåliga bräda! bara inte en Cstm X ;-) vantrivs du då skulle jag sälja den... precis som du säger så kommer du nog förlora en slant om du säljer den på bloket.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Baron ES 164cm, för bred?
Tillbaka
Topp