Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PlunTzkY" data-source="post: 258929" data-attributes="member: 15424"><p>Tänkte köpa en burton bindning till min salomon L.O.F.T. pga att jag nog kan få lite rabatt på dom.</p><p>Har en twin bräda med bindningar redan så denna brädan kommer bli en allmountain freestyle planka så jag vill ha en bindning som är responsiv men även funkar för lite backcountry jibb men ska vara bra respons i offpisten o gärna lite nyp i pisten dom dagar allt suger o det är blåis o sten i offpisten och parken är hård som en hockeyrink.</p><p></p><p>Kikat lite på CO2, p1, cartel o custom brew.</p><p></p><p>Customen känns som den kommer vara lite för mjuk så det blir nog nån av dom andra.</p><p>Pinn är ju burton-beroende så kanske har provat flera av dessa o kan jämföra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PlunTzkY, post: 258929, member: 15424"] Tänkte köpa en burton bindning till min salomon L.O.F.T. pga att jag nog kan få lite rabatt på dom. Har en twin bräda med bindningar redan så denna brädan kommer bli en allmountain freestyle planka så jag vill ha en bindning som är responsiv men även funkar för lite backcountry jibb men ska vara bra respons i offpisten o gärna lite nyp i pisten dom dagar allt suger o det är blåis o sten i offpisten och parken är hård som en hockeyrink. Kikat lite på CO2, p1, cartel o custom brew. Customen känns som den kommer vara lite för mjuk så det blir nog nån av dom andra. Pinn är ju burton-beroende så kanske har provat flera av dessa o kan jämföra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Bindningar
Tillbaka
Topp