Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton: Blunt Primo vs. Love vs. Dominant. vs. T1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BoNZaI" data-source="post: 445985" data-attributes="member: 85324"><p>Okej på så vis.</p><p></p><p>både uninc o x8 är väl true twin eller missminner jag mig?</p><p>dvs exakt lika styva i bägge ändar, right?</p><p></p><p>fun kink är ju directional twin enl junkyard vilket innebär något styvare bak om jag fattat det hela rätt?</p><p></p><p>sen gillar jag ju somsagt att hoppa långt och högt och åka fort. men vill komma in mer i parken för mer rotationer osv. massa lek helt enkelt. men det hade ju varit guld att ha kvar lite pistkänsla i brädan också som jag tidigare nämnt, bara för att kunna bomba ner från parken eller toppen av berget då och då :P</p><p></p><p>Detta är typ ca pris jag får betala. de 2 översta från staterna.</p><p>Den nedersta är bindningarna från usa.</p><p></p><p>un..inc + Est = ~3400</p><p>x8 + Est = ~3400</p><p>fun kink + triad = ~2650</p><p></p><p>somsagt rädd för att fun kinken skulle bli lite väl mjuk för mig. Då jag vill kunna dra lite pist då och då, både avslappnat och ibland aggresivt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BoNZaI, post: 445985, member: 85324"] Okej på så vis. både uninc o x8 är väl true twin eller missminner jag mig? dvs exakt lika styva i bägge ändar, right? fun kink är ju directional twin enl junkyard vilket innebär något styvare bak om jag fattat det hela rätt? sen gillar jag ju somsagt att hoppa långt och högt och åka fort. men vill komma in mer i parken för mer rotationer osv. massa lek helt enkelt. men det hade ju varit guld att ha kvar lite pistkänsla i brädan också som jag tidigare nämnt, bara för att kunna bomba ner från parken eller toppen av berget då och då :P Detta är typ ca pris jag får betala. de 2 översta från staterna. Den nedersta är bindningarna från usa. un..inc + Est = ~3400 x8 + Est = ~3400 fun kink + triad = ~2650 somsagt rädd för att fun kinken skulle bli lite väl mjuk för mig. Då jag vill kunna dra lite pist då och då, både avslappnat och ibland aggresivt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton: Blunt Primo vs. Love vs. Dominant. vs. T1
Tillbaka
Topp