Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton - Board of Health
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristofski" data-source="post: 916781" data-attributes="member: 127995"><p>Jag har precis köpt en, den verkar grym.</p><p>Dock tog jag för lång så kommer nog sälja den...</p><p></p><p>Skulle säga att det i stort sett är samma bräda som "Hate" förutom motivet.</p><p>Enda jag störde mig lite på är att det inte är riktigt samma finish på övre motivet som på dyrare brädor.</p><p>Troligast därför den ligger lite lägre i pris med, men den är nog en JÄVLGIT rolig jibb bräda. Mjuk, lätt , twinrocker som dessutom är billig så man vågar shredda utan att vara alltför rädd om brädan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristofski, post: 916781, member: 127995"] Jag har precis köpt en, den verkar grym. Dock tog jag för lång så kommer nog sälja den... Skulle säga att det i stort sett är samma bräda som "Hate" förutom motivet. Enda jag störde mig lite på är att det inte är riktigt samma finish på övre motivet som på dyrare brädor. Troligast därför den ligger lite lägre i pris med, men den är nog en JÄVLGIT rolig jibb bräda. Mjuk, lätt , twinrocker som dessutom är billig så man vågar shredda utan att vara alltför rädd om brädan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton - Board of Health
Tillbaka
Topp