Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton bottenplattor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="math-ematics" data-source="post: 369563" data-attributes="member: 71162"><p>Jag är på jakt efter ett par bottenplattor 3D systemet till mina customs. Har bara hittat det på hangloose än så länge för 50kr st men den sidan är rätt keff då dom ska ha 50kr i frakt och sen 50kr i postförskottsavgift. nono säger jag till det :D</p><p></p><p>Men om någon vet någon sida inom EU funkar som kränger 3D plattor för burton får gärna länka in dom, alternativt om någon har burtonbindningar på sin bräda med 4x4 och har 3D över får gärna säga till ( Där av min annons på köp/sälj)</p><p>Men någon kanske då har tips vart dom säljer dessa.</p><p></p><p>mvh matte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="math-ematics, post: 369563, member: 71162"] Jag är på jakt efter ett par bottenplattor 3D systemet till mina customs. Har bara hittat det på hangloose än så länge för 50kr st men den sidan är rätt keff då dom ska ha 50kr i frakt och sen 50kr i postförskottsavgift. nono säger jag till det :D Men om någon vet någon sida inom EU funkar som kränger 3D plattor för burton får gärna länka in dom, alternativt om någon har burtonbindningar på sin bräda med 4x4 och har 3D över får gärna säga till ( Där av min annons på köp/sälj) Men någon kanske då har tips vart dom säljer dessa. mvh matte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton bottenplattor.
Tillbaka
Topp