Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Boxer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 256708" data-attributes="member: 52651"><p>Har ett par Boxer från -06. De är otroligt mjuka och funkar ingen annanstans än på rails boxar och små hopp, då är dem roliga, perfekta om du nöter boxar dag ut å dag in, det är vad jag använder dom för. Men så fort man kommer ut i backen och ska släppa på lite eller åka pipe etc så viker de sig och börjar göra ont. Så jag har även ett par Ion -07, som är 8på skalan gämfört med boxer som e på 4, de ger perfekt stadga för stora hopp, knöliga pister etc =)</p><p></p><p>Moto är inget jag skulle rekomendera heller, satsa på Hail eller Ruler, kolla förra årets grejer, kanske på hot-zone.tv eller blue-tomato.at . Nånting du ska passa dej för är att köpa för stora skor, de förstör din åkning totalt, har du inte jävligt svårt att trycka ner foten i skon så är de garanterat för stora, innan du snörat får dom gärna ta i där fram också, tänk även på att skor i butik känns hårdare än vad dem kommer göra i backen, dels för att de är helt nya och även för att dem utsätts för en jävla massa mer tryck i backen. =)</p><p></p><p>Vill du ha tryck i bootsen som du säger borde du åtminstonde satsa på Ruler =) bra prisvärd sko som funkar överallt</p><p></p><p>Sandgren2</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 256708, member: 52651"] Har ett par Boxer från -06. De är otroligt mjuka och funkar ingen annanstans än på rails boxar och små hopp, då är dem roliga, perfekta om du nöter boxar dag ut å dag in, det är vad jag använder dom för. Men så fort man kommer ut i backen och ska släppa på lite eller åka pipe etc så viker de sig och börjar göra ont. Så jag har även ett par Ion -07, som är 8på skalan gämfört med boxer som e på 4, de ger perfekt stadga för stora hopp, knöliga pister etc =) Moto är inget jag skulle rekomendera heller, satsa på Hail eller Ruler, kolla förra årets grejer, kanske på hot-zone.tv eller blue-tomato.at . Nånting du ska passa dej för är att köpa för stora skor, de förstör din åkning totalt, har du inte jävligt svårt att trycka ner foten i skon så är de garanterat för stora, innan du snörat får dom gärna ta i där fram också, tänk även på att skor i butik känns hårdare än vad dem kommer göra i backen, dels för att de är helt nya och även för att dem utsätts för en jävla massa mer tryck i backen. =) Vill du ha tryck i bootsen som du säger borde du åtminstonde satsa på Ruler =) bra prisvärd sko som funkar överallt Sandgren2 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Boxer
Tillbaka
Topp