Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 86646" data-attributes="member: 40117"><p>Jag ska börja med att säga att jag själv aldrig har ägt en burton bräda, dessa har jag bara testat vid olika tillfällen så något längre test har det inte blivit.</p><p>Jag tillhör kategorin som länge varit negativ mot burtons produkter av en och annan anledning som förmodligen saknat verklighets förankring.</p><p>Istället har jag hållit mig till extrems brädor i snart 12år och dom har jag varit väldigt nöjd med, även om de första hade lite kvalitets problem så är dagens extrembrädor riktigt grymma.</p><p>Men nu var det inte riktigt det som det handlade om.</p><p>Jag har genom åren haft många olika märken på bindningar och skor etc</p><p>Bindningar Drake, emery, preston, Rage och lite allt möjligt vad skorna gäller så har det varit Vans och salomon främst.</p><p></p><p>Det var nu lite av bakgrunden, hur som helst så sprang jag på ett par burton CFX bindningar för nått år sedan, jag köpte dessa trotts att mina tankar om burton genom åren inte varit så höga. Det fortsatte sedan med att jag köpte ett par Burton Ion åxå för att dom skulle ju sitta fint i bindningarna. Efter att jag nu kört med dessa på fjället i två säsonger så kan jag bara konstatera att burton kan sin skit och gör riktigt bra prylar med bra kvalité. De flesta bindningar jag haft genom åren har strulat på ett eller anat sätt, men dessa har jag inte haft minsta problem med. Sen så har jag aldrig haft så bra kontakt med snön som i denna uppsättning, känds helt underbart. Kommer att fortsätta köpa burtons bindningar och skor i framtiden helt klart.</p><p></p><p>Efter detta så har burton blivit ett intressant alternativ när jag ska köpa prylar till min åkning åker med ett par av deras handskar (Gore Mitt) som åxå funkar enormt bra. Kör med Red hjälm, som sitter som gjuten på skallen (Är ju visserligen individuellt), så jag har blivit helt omvänd vad gäller burtons grejer. Det är ett märke jag varmt kan rekommendera. </p><p></p><p>Vad det gäller brädorna så åker många polare på burton brädor och jag har aldrig hört dom säga något negativt om dessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 86646, member: 40117"] Jag ska börja med att säga att jag själv aldrig har ägt en burton bräda, dessa har jag bara testat vid olika tillfällen så något längre test har det inte blivit. Jag tillhör kategorin som länge varit negativ mot burtons produkter av en och annan anledning som förmodligen saknat verklighets förankring. Istället har jag hållit mig till extrems brädor i snart 12år och dom har jag varit väldigt nöjd med, även om de första hade lite kvalitets problem så är dagens extrembrädor riktigt grymma. Men nu var det inte riktigt det som det handlade om. Jag har genom åren haft många olika märken på bindningar och skor etc Bindningar Drake, emery, preston, Rage och lite allt möjligt vad skorna gäller så har det varit Vans och salomon främst. Det var nu lite av bakgrunden, hur som helst så sprang jag på ett par burton CFX bindningar för nått år sedan, jag köpte dessa trotts att mina tankar om burton genom åren inte varit så höga. Det fortsatte sedan med att jag köpte ett par Burton Ion åxå för att dom skulle ju sitta fint i bindningarna. Efter att jag nu kört med dessa på fjället i två säsonger så kan jag bara konstatera att burton kan sin skit och gör riktigt bra prylar med bra kvalité. De flesta bindningar jag haft genom åren har strulat på ett eller anat sätt, men dessa har jag inte haft minsta problem med. Sen så har jag aldrig haft så bra kontakt med snön som i denna uppsättning, känds helt underbart. Kommer att fortsätta köpa burtons bindningar och skor i framtiden helt klart. Efter detta så har burton blivit ett intressant alternativ när jag ska köpa prylar till min åkning åker med ett par av deras handskar (Gore Mitt) som åxå funkar enormt bra. Kör med Red hjälm, som sitter som gjuten på skallen (Är ju visserligen individuellt), så jag har blivit helt omvänd vad gäller burtons grejer. Det är ett märke jag varmt kan rekommendera. Vad det gäller brädorna så åker många polare på burton brädor och jag har aldrig hört dom säga något negativt om dessa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Tillbaka
Topp