Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ripgirl" data-source="post: 86647" data-attributes="member: 42897"><p>Personligen gillar jag väl inte Burton sådär skitmkt direkt. Det har dock inte så mkt att göra med kvaliten utan snarare att man får betala en hel del för gammal prestige. Plus att de jag har testat har vrit riktigt dåliga (för mig) sega och hårda utan flex...</p><p>"Ohippa" Salomon kan jag säga gör riktigt bra brädor, men man måste se bortom det begränsade basutbudet som finns på stadium etc. det är brädorna som inte finns där som är dom bästa...</p><p>F.ö så tycker jag att man ska skita i märket på brädan. Så viktigt är det inte. Huvudsaken att man är nöjd med den. Sen är det ju så att betalar man lite mer så får man oftast nåt lite bättre...</p><p>Själv har jag gått från Salomon till M3 och nu Nitro...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ripgirl, post: 86647, member: 42897"] Personligen gillar jag väl inte Burton sådär skitmkt direkt. Det har dock inte så mkt att göra med kvaliten utan snarare att man får betala en hel del för gammal prestige. Plus att de jag har testat har vrit riktigt dåliga (för mig) sega och hårda utan flex... "Ohippa" Salomon kan jag säga gör riktigt bra brädor, men man måste se bortom det begränsade basutbudet som finns på stadium etc. det är brädorna som inte finns där som är dom bästa... F.ö så tycker jag att man ska skita i märket på brädan. Så viktigt är det inte. Huvudsaken att man är nöjd med den. Sen är det ju så att betalar man lite mer så får man oftast nåt lite bättre... Själv har jag gått från Salomon till M3 och nu Nitro... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Tillbaka
Topp