Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 86651" data-attributes="member: 27387"><p>Skulle nog säga branus på den frågan. Jag är skitnöjd med Burton brärdorna jag åkt på. Som sagt ovan är Burton skit bra på det där med reklamationer. Jag är däremot lite tveksam till Burtons boots. Har sett flera fall av undermåliga produkter på den fronten. </p><p></p><p>Vad gäller "underground" märken så finns det fin-fina brädor från Allian, Extreme, som är våra svenska märken. Sen finns det Endeavour, Capita, Rome m.fl som funkar. </p><p>Tror i övrigt att snowboardmärken av idag har en jämnare kvalité och att de flesta märken är riktigt bra. </p><p></p><p>Men du gör inte bort dig om du köper en Burton....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 86651, member: 27387"] Skulle nog säga branus på den frågan. Jag är skitnöjd med Burton brärdorna jag åkt på. Som sagt ovan är Burton skit bra på det där med reklamationer. Jag är däremot lite tveksam till Burtons boots. Har sett flera fall av undermåliga produkter på den fronten. Vad gäller "underground" märken så finns det fin-fina brädor från Allian, Extreme, som är våra svenska märken. Sen finns det Endeavour, Capita, Rome m.fl som funkar. Tror i övrigt att snowboardmärken av idag har en jämnare kvalité och att de flesta märken är riktigt bra. Men du gör inte bort dig om du köper en Burton.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, bra eller anus?
Tillbaka
Topp