Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Bullet, 164 är den något att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bosseL" data-source="post: 220056" data-attributes="member: 67155"><p>Hej!</p><p>Ska köpa min första bräda (har haft hyrbrädor innan). Har funderat över Burton Bullet 164, har hört mycket positivt om den och har hittat den på blue-tomato till ett mycket överkomligt pris. </p><p>Jag är 190 cm lång, väger ca 85kg och har storlek 45-46. Är inte helt färsk på bräda åkt ett antal gånger innan, åker främst i pisten men vill även kunna använda bräda både offpist o i parken.</p><p>Nu undrar jag ni skulle rekomendera denna bräd? Jag själv är mest osäker över längden, är den för kort lr? Har letat efter en del längre bräder bla på junkyard, hot-zone, boardstore och blue-tomato men inte hittat några till ett bra pris som är längre än 164. Skulle in kunna rekomendera några andra sidor utöver dessa?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bosseL, post: 220056, member: 67155"] Hej! Ska köpa min första bräda (har haft hyrbrädor innan). Har funderat över Burton Bullet 164, har hört mycket positivt om den och har hittat den på blue-tomato till ett mycket överkomligt pris. Jag är 190 cm lång, väger ca 85kg och har storlek 45-46. Är inte helt färsk på bräda åkt ett antal gånger innan, åker främst i pisten men vill även kunna använda bräda både offpist o i parken. Nu undrar jag ni skulle rekomendera denna bräd? Jag själv är mest osäker över längden, är den för kort lr? Har letat efter en del längre bräder bla på junkyard, hot-zone, boardstore och blue-tomato men inte hittat några till ett bra pris som är längre än 164. Skulle in kunna rekomendera några andra sidor utöver dessa? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Bullet, 164 är den något att ha?
Tillbaka
Topp