Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton cap strap
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 99883" data-attributes="member: 46657"><p>jag har köpt nya burton bindningar med cap strap. har inte hunnit med mer än två dagars åk men vad jag anser utav den erfarenheten så är de underabara! skitbra.. alla bindningar kommer ha det inom en framtid tror jag.inget glapp och de trycker inget på foten smo vanliga gör!sköna och stabila helt enkelt! när jag köpte dem på oneoff i stockholm så kom det en annan kund när jag höll på och prövade mina saker och hon ville ha såna lösa cap strap till sin pojkvän som bodde nere i alpvärlden nånstans för där nere fanns de inte att få tag på.. de va slut! och även i sverige så va de ingen som hade såna enligt vad som sades då.. men de skulle få in nya enligt vad leverantören sade men han sa att de förmodligen inte skulle få det(blev mkt sade och sa hit och dit där).. men jag vet inte. kanske har de fått nu! gå på one off och fråga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 99883, member: 46657"] jag har köpt nya burton bindningar med cap strap. har inte hunnit med mer än två dagars åk men vad jag anser utav den erfarenheten så är de underabara! skitbra.. alla bindningar kommer ha det inom en framtid tror jag.inget glapp och de trycker inget på foten smo vanliga gör!sköna och stabila helt enkelt! när jag köpte dem på oneoff i stockholm så kom det en annan kund när jag höll på och prövade mina saker och hon ville ha såna lösa cap strap till sin pojkvän som bodde nere i alpvärlden nånstans för där nere fanns de inte att få tag på.. de va slut! och även i sverige så va de ingen som hade såna enligt vad som sades då.. men de skulle få in nya enligt vad leverantören sade men han sa att de förmodligen inte skulle få det(blev mkt sade och sa hit och dit där).. men jag vet inte. kanske har de fått nu! gå på one off och fråga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton cap strap
Tillbaka
Topp