Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Cartel M, passar den?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurran016" data-source="post: 224281" data-attributes="member: 67145"><p>Tjenna. jag har en burton cartel medium som jag köpte förra påsken. då hade jag storlek 43 på mina Moto skor och bindningarna satt grymt. </p><p></p><p>nu har mina gammla skor blivit för små och jag måste gå upp till 43.5 eller 44, vad jag har hört så kommer skorna vara för stora för min bindning både på bredden och på längden.(såg också på burtons hemsida att cartelen M är till max 42.5 på Moto)</p><p></p><p>så jag undrar om någon har testat cartel M med storlek 43.5-44, eller om någon vet någon annan sko som som har midre utsida som skulle kunna passa (kör mest park) sjävklart är förslag på andra märken med välkomna eller är det bara att sälja skiten och köpa en large bindningar.</p><p></p><p>tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurran016, post: 224281, member: 67145"] Tjenna. jag har en burton cartel medium som jag köpte förra påsken. då hade jag storlek 43 på mina Moto skor och bindningarna satt grymt. nu har mina gammla skor blivit för små och jag måste gå upp till 43.5 eller 44, vad jag har hört så kommer skorna vara för stora för min bindning både på bredden och på längden.(såg också på burtons hemsida att cartelen M är till max 42.5 på Moto) så jag undrar om någon har testat cartel M med storlek 43.5-44, eller om någon vet någon annan sko som som har midre utsida som skulle kunna passa (kör mest park) sjävklart är förslag på andra märken med välkomna eller är det bara att sälja skiten och köpa en large bindningar. tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Cartel M, passar den?
Tillbaka
Topp