Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Channel System - Bindningen flyttar på sig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 850701" data-attributes="member: 80557"><p>Jag som är lite mer krävande men samtidigt vänlig (vilket iof kan vara fel taktik i vissa lägen) skulle inte flirta det minsta. Skruven skall halla akning och även krascher och är produktdesignen eller skruvens design inte tillräckligt stabil är det inte ditt problem och de far fixa fram en ny. Inte för att jag nagonsin testat med nagot riktigt heltrasigt pa riktigt, men Burtons garanti sägs ju vara den bästa i industrin sa om det nu är fastställt att det är skruvbrickan da kanske det t.o.m. räcker att ringa och fa skruvarna mailade till dig.</p><p></p><p>(Jag har iof gatt till random affär med kranglande RED hjälm - de fixade, samma med forum boots för nya speedlaces.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 850701, member: 80557"] Jag som är lite mer krävande men samtidigt vänlig (vilket iof kan vara fel taktik i vissa lägen) skulle inte flirta det minsta. Skruven skall halla akning och även krascher och är produktdesignen eller skruvens design inte tillräckligt stabil är det inte ditt problem och de far fixa fram en ny. Inte för att jag nagonsin testat med nagot riktigt heltrasigt pa riktigt, men Burtons garanti sägs ju vara den bästa i industrin sa om det nu är fastställt att det är skruvbrickan da kanske det t.o.m. räcker att ringa och fa skruvarna mailade till dig. (Jag har iof gatt till random affär med kranglande RED hjälm - de fixade, samma med forum boots för nya speedlaces.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Channel System - Bindningen flyttar på sig
Tillbaka
Topp