Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefine-LTR" data-source="post: 120878" data-attributes="member: 52013"><p>Yeah. Snygg bild du hittade, erkänner mig slagen.</p><p></p><p>Okej ska berätta varför:</p><p>Den första brädan jag hade var en crazy creek, all respekt åt den som nybörjarbräda, men knappt körbar när man kommit upp i nivåerna lite grann.</p><p>Så jag bestämde mig för att köpa en ny. Det var den första dyra grej jag köpt till mig själv. Aldrig haft något prylintresse direkt. Och jag blev så kär i den här brädan, första åket var magiskt... Jag tog hand om den o vallade o putsade den efter varje åk. Gav den all kärlek som den förtjänade.</p><p>Så det var såklart traumatiskt att skiljas från den, trodde ju att jag skulle få en likadan.</p><p></p><p>Det kan låta fåfängt, men grafiken är faktiskt viktig. Köper man en ny bräda för en massa pengar vill man ju inte gå runt och skämmas. Men jag har börjat smälta den nya så smått.</p><p></p><p>Men damn va snygga dom var i år!! Blir riktigt sugen på en.. Har aldrig provat en bataleon bräda men dom ska tydligen vara grymma.</p><p></p><p>Det där med tjej vs "kill"brädor känns som en annan diskussion. Tjejer har klarat sig fint utan "tjej"brädor tidigare, och det är ju mycket mindre sotriment. Så varför begränsa sig till det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefine-LTR, post: 120878, member: 52013"] Yeah. Snygg bild du hittade, erkänner mig slagen. Okej ska berätta varför: Den första brädan jag hade var en crazy creek, all respekt åt den som nybörjarbräda, men knappt körbar när man kommit upp i nivåerna lite grann. Så jag bestämde mig för att köpa en ny. Det var den första dyra grej jag köpt till mig själv. Aldrig haft något prylintresse direkt. Och jag blev så kär i den här brädan, första åket var magiskt... Jag tog hand om den o vallade o putsade den efter varje åk. Gav den all kärlek som den förtjänade. Så det var såklart traumatiskt att skiljas från den, trodde ju att jag skulle få en likadan. Det kan låta fåfängt, men grafiken är faktiskt viktig. Köper man en ny bräda för en massa pengar vill man ju inte gå runt och skämmas. Men jag har börjat smälta den nya så smått. Men damn va snygga dom var i år!! Blir riktigt sugen på en.. Har aldrig provat en bataleon bräda men dom ska tydligen vara grymma. Det där med tjej vs "kill"brädor känns som en annan diskussion. Tjejer har klarat sig fint utan "tjej"brädor tidigare, och det är ju mycket mindre sotriment. Så varför begränsa sig till det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton.com
Tillbaka
Topp