Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom,Drake F60 eller ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="reddis" data-source="post: 64139" data-attributes="member: 38195"><p>Hej</p><p>Så nu har allt köpts in efter noga överväganden bara den sista detaljen innnan fjällen väntar!</p><p>Har under sista veckan köpt massa burton krafs vet inte varför har varit statiskt imot burton men när jag väl har vart på plats i butik så har produkterna varit så genomsköna ack!. Brädan vart en Burton 2004 dominant 154 bootsen vart burton moto size 12. Bindingarna dock jag slits mellan 2 val.</p><p>Val 1 köper jag ett par burton custom som fins i butik nära mig och jag kan ta med bootsen och testa själv hur dom passar etc. </p><p>Val 2 Drake F60 fins ej i närheten av mig så det blir från blåa tomaten isf obs kan ej testa dom då. </p><p>Val 3 är en tredje bindningstyp som jag förmodligen inte ens har tänkt på men ni "genier" vet vad som är bäst att ha.</p><p>Jag gillar att jibba runt i parken / dra en tur i pipen. Skulle vara mycket tacksamm för svar!</p><p>/MVH Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="reddis, post: 64139, member: 38195"] Hej Så nu har allt köpts in efter noga överväganden bara den sista detaljen innnan fjällen väntar! Har under sista veckan köpt massa burton krafs vet inte varför har varit statiskt imot burton men när jag väl har vart på plats i butik så har produkterna varit så genomsköna ack!. Brädan vart en Burton 2004 dominant 154 bootsen vart burton moto size 12. Bindingarna dock jag slits mellan 2 val. Val 1 köper jag ett par burton custom som fins i butik nära mig och jag kan ta med bootsen och testa själv hur dom passar etc. Val 2 Drake F60 fins ej i närheten av mig så det blir från blåa tomaten isf obs kan ej testa dom då. Val 3 är en tredje bindningstyp som jag förmodligen inte ens har tänkt på men ni "genier" vet vad som är bäst att ha. Jag gillar att jibba runt i parken / dra en tur i pipen. Skulle vara mycket tacksamm för svar! /MVH Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom,Drake F60 eller ?
Tillbaka
Topp