Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom ICS, overkill?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 487220" data-attributes="member: 55515"><p>ICS är overkill enligt mig, du är bunden till att använda burtons bindningar vilket jag ser som negativt och ärligt talat kände jag inte någon skillnad på ICS och vanligt... Är inge parkåkare så ni kanske känner skillnad?...</p><p></p><p>Men... Det är ganska dyra grejor du har köpt.. Jag skulle lämnat tlllbaka brädan och bindningen asap och köpt bättre, mer prisvärda grejor.</p><p></p><p>Kolla beg (!) Finns hur mycket som helst till salu, bra saker. Såg t.ex en vapor här på freeride nu som är en bra bräda. Om du nu måste ha burton. Annars har t.ex jag en Burton Custom 160.5; Unity Pride 159 till salu och Cartel bidningar. Du får bräda+cartel för 3000 kr. Men... Vill inte bara sälja in mina saker men kolla beg. (!)... Om du nu vill ha nya saker skulle jag definitivt kolla in Lib-tech och gnu och deras Magne Traction med banan rocker (BTX). Riktigt bra saker sägs det! Har själv en Lib-tech trs mtx som jag älskar ! Köpte den för 2000 kr här på freeride.. Nyskick.</p><p></p><p>// Tim - Som tycker att burton tar för bra betalt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 487220, member: 55515"] ICS är overkill enligt mig, du är bunden till att använda burtons bindningar vilket jag ser som negativt och ärligt talat kände jag inte någon skillnad på ICS och vanligt... Är inge parkåkare så ni kanske känner skillnad?... Men... Det är ganska dyra grejor du har köpt.. Jag skulle lämnat tlllbaka brädan och bindningen asap och köpt bättre, mer prisvärda grejor. Kolla beg (!) Finns hur mycket som helst till salu, bra saker. Såg t.ex en vapor här på freeride nu som är en bra bräda. Om du nu måste ha burton. Annars har t.ex jag en Burton Custom 160.5; Unity Pride 159 till salu och Cartel bidningar. Du får bräda+cartel för 3000 kr. Men... Vill inte bara sälja in mina saker men kolla beg. (!)... Om du nu vill ha nya saker skulle jag definitivt kolla in Lib-tech och gnu och deras Magne Traction med banan rocker (BTX). Riktigt bra saker sägs det! Har själv en Lib-tech trs mtx som jag älskar ! Köpte den för 2000 kr här på freeride.. Nyskick. // Tim - Som tycker att burton tar för bra betalt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom ICS, overkill?
Tillbaka
Topp