Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom Restricted
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coldis" data-source="post: 907296" data-attributes="member: 54181"><p>Nu ska det tilläggas att jag körde custom v-rocker och har inte testat nya med camber humps, men det bör kännas ganska lika. I alla fall mer än vad vanlig camber gör, hoah. </p><p></p><p>Jag åker park park park och offpist. Mycket jibbs och hopp och puder när tillfälle ges. Dock körde jag bara lite lek lite överallt och massa boxar med både custom v-rockern och joysticken. </p><p></p><p>Jag tycker att customen kändes mjukare och smidigare, bara det bidrar ju jävligt högt till lekfullheten enligt mig. Annars är ju båda riktigt roliga brädor och det är svårt att bli missnöjd vilken man än väljer. Dom är ju ganska lika, allt man säger låter alltid mer än vad som händer under fötterna i verkligheten. </p><p></p><p>Dock har ju som sagt customen camber humps i år medan joysticken håller kvar på v-rockern. Jag har kört easy livin flying v, och flying v är ju nästan likadant som camber humps. Då måste jag dock säga att jag gillar vanlig v-rocker bättre... Flying v känns bara för busy, distraherande och weird. </p><p></p><p>Vilket du än väljer blir du nöjd med dock, så kör ba</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coldis, post: 907296, member: 54181"] Nu ska det tilläggas att jag körde custom v-rocker och har inte testat nya med camber humps, men det bör kännas ganska lika. I alla fall mer än vad vanlig camber gör, hoah. Jag åker park park park och offpist. Mycket jibbs och hopp och puder när tillfälle ges. Dock körde jag bara lite lek lite överallt och massa boxar med både custom v-rockern och joysticken. Jag tycker att customen kändes mjukare och smidigare, bara det bidrar ju jävligt högt till lekfullheten enligt mig. Annars är ju båda riktigt roliga brädor och det är svårt att bli missnöjd vilken man än väljer. Dom är ju ganska lika, allt man säger låter alltid mer än vad som händer under fötterna i verkligheten. Dock har ju som sagt customen camber humps i år medan joysticken håller kvar på v-rockern. Jag har kört easy livin flying v, och flying v är ju nästan likadant som camber humps. Då måste jag dock säga att jag gillar vanlig v-rocker bättre... Flying v känns bara för busy, distraherande och weird. Vilket du än väljer blir du nöjd med dock, så kör ba [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom Restricted
Tillbaka
Topp