Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom Restricted
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Scotch" data-source="post: 907727" data-attributes="member: 126575"><p>Hmm nu är jag lite frågande igen =)</p><p>Det ni redan sagt har hjälpt en massa men jag har ett par frågor. Försök att svara på de en och en så kanske det kan bankas in till slut i min lilla ärthjärna :-D</p><p></p><p>1 Hur är skillnaden mellan att åka på directional kontra en twin like. Både switch och vanligt. Skillnad i att göra trick med de och svänga.</p><p></p><p>2 Hur mycket gör det att ha twin flex eller ha pop i bak men lite softare front?</p><p></p><p>3 mao den stora skillnaden mellan custom fv och joystick. =)</p><p></p><p>Är ganska sugen på joystick eftersom den är mera twinlik än custom fv och den är lite mjukare. Men nu kolla jag specen och inte brädorna. Kan inte känna på dom ännu =(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Scotch, post: 907727, member: 126575"] Hmm nu är jag lite frågande igen =) Det ni redan sagt har hjälpt en massa men jag har ett par frågor. Försök att svara på de en och en så kanske det kan bankas in till slut i min lilla ärthjärna :-D 1 Hur är skillnaden mellan att åka på directional kontra en twin like. Både switch och vanligt. Skillnad i att göra trick med de och svänga. 2 Hur mycket gör det att ha twin flex eller ha pop i bak men lite softare front? 3 mao den stora skillnaden mellan custom fv och joystick. =) Är ganska sugen på joystick eftersom den är mera twinlik än custom fv och den är lite mjukare. Men nu kolla jag specen och inte brädorna. Kan inte känna på dom ännu =( [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom Restricted
Tillbaka
Topp