Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom X - 160
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arborlover" data-source="post: 832125" data-attributes="member: 98300"><p>jo jag förstår precis hur du menar. var inget angrepp från min sida heller ville bara veta hur andra upplever camber/reverse camber. </p><p></p><p>själv älskar jag hårda camber brädor överallt, är absolut ingen expert och har nog inte heller provat på riktig puder utan mest svensk-vanlig-vinter-20-40cm-nysnö puder så har väl inte alltför stort register att referera till. </p><p></p><p></p><p>om jag blir helt frisk efter nyår så planerar jag åtminstone några veckor i alperna på en ort som fått mycke snö just då, och undrar egentligen om jag ska satsa på en separat puderbräda eller om jag ska köra på min a-frame som jag tycker är helt grym på allt(förutom butters/press och bakisåkning).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arborlover, post: 832125, member: 98300"] jo jag förstår precis hur du menar. var inget angrepp från min sida heller ville bara veta hur andra upplever camber/reverse camber. själv älskar jag hårda camber brädor överallt, är absolut ingen expert och har nog inte heller provat på riktig puder utan mest svensk-vanlig-vinter-20-40cm-nysnö puder så har väl inte alltför stort register att referera till. om jag blir helt frisk efter nyår så planerar jag åtminstone några veckor i alperna på en ort som fått mycke snö just då, och undrar egentligen om jag ska satsa på en separat puderbräda eller om jag ska köra på min a-frame som jag tycker är helt grym på allt(förutom butters/press och bakisåkning). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Custom X - 160
Tillbaka
Topp