F freeride_nu Aktiv medlem 2001-02-08 Burton Custom #1 Jag är lite sugen på att köpa en Custom men jag drar 11 i boots (45), kommer jag få toedrag? Kör freeriding men vill kunna hoppa ner i pipen ibland.
Jag är lite sugen på att köpa en Custom men jag drar 11 i boots (45), kommer jag få toedrag? Kör freeriding men vill kunna hoppa ner i pipen ibland.
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-02-08 Burton Custom #2 Det kan vara risk för toe drag, jag skulle köpa en Burton Canyon istället! /Nisse
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-02-08 Burton Custom #3 Skulle du få toedrag, så kan du ju alltid prova att sätta dit "gaspedals" i bindningarna, de ska visst funka riktigt hyggligt... Lycka till! Ride on!! Warpa
Skulle du få toedrag, så kan du ju alltid prova att sätta dit "gaspedals" i bindningarna, de ska visst funka riktigt hyggligt... Lycka till! Ride on!! Warpa
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-02-09 Burton Custom #4 Vad tror du om Gaspedals som warpa föreslår, jag har en wideboard idag och det vore kul att köra lite elakare bräda?
Vad tror du om Gaspedals som warpa föreslår, jag har en wideboard idag och det vore kul att köra lite elakare bräda?
F freeride_nu Aktiv medlem 2001-02-10 Burton Custom #5 Jag tror det kan funka med "gaspedals". Har själv inte provat men jag har en kompis som kör med det och han tycker att det funkar bra! /Nisse
Jag tror det kan funka med "gaspedals". Har själv inte provat men jag har en kompis som kör med det och han tycker att det funkar bra! /Nisse