Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton dominant & dominant SLICK?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skugglo" data-source="post: 129477" data-attributes="member: 56687"><p>Gäller detta även årets modell? Någon som kört en Dominant 2006:a, pratade med en kille som varit uppe och testkört en sådan och tyckte den var hur kul som helst i stort sett överallt.</p><p></p><p>Jag har åkt i två år varav förra året kanske tjugo dagar, kört på en Cruzer. Tröttnat på att bara kliva på spåret och åka rakt ner för backen och vill börja lattja lite mer. </p><p>Man är ju ett par år över 30 så man kommer ju inte köra bigjumps direkt men däremot börja småhoppa och dona i pisten, är det alltså helt fel med en Dominant?</p><p>Är inget speedfreak utan myser mest ner för backarna så om den är ostabil i hög fart gör mig inget, tips på andra bräder annars mottages varmt! Är rena djungeln, kollat på Custom, Canyon och Clash.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skugglo, post: 129477, member: 56687"] Gäller detta även årets modell? Någon som kört en Dominant 2006:a, pratade med en kille som varit uppe och testkört en sådan och tyckte den var hur kul som helst i stort sett överallt. Jag har åkt i två år varav förra året kanske tjugo dagar, kört på en Cruzer. Tröttnat på att bara kliva på spåret och åka rakt ner för backen och vill börja lattja lite mer. Man är ju ett par år över 30 så man kommer ju inte köra bigjumps direkt men däremot börja småhoppa och dona i pisten, är det alltså helt fel med en Dominant? Är inget speedfreak utan myser mest ner för backarna så om den är ostabil i hög fart gör mig inget, tips på andra bräder annars mottages varmt! Är rena djungeln, kollat på Custom, Canyon och Clash. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton dominant & dominant SLICK?
Tillbaka
Topp