Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton dominant & dominant SLICK?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 129478" data-attributes="member: 44213"><p>jag har åkt sen 1989 och är över 30 år.. jag har en dominant som jag leker med... klart att det går att åka i pisten med den men den är mjuuuk och har inte så stor radie.. det blir en helt annan åkkänsla med en dominant..</p><p></p><p>sen har jag en custom som jag åker med som allroundbräda.. den är helt annorlunda i pistkänslan.. mer radie vilket gör att man kan göra snabbare svängar...</p><p></p><p>köp du en dominant eller varför inte en custom... vill du ha ett mellanting som också är lite billigare så ta och titta på en Burton Blunt.. mjuk att leka med å raila å hoppa lite men med en okej radie så du få den där sköna känslan i pisten.. (ps. den e mjuuuk, tänk på det om du väger lite mer)</p><p></p><p></p><p>annars... tipsets tips.. custom..</p><p></p><p></p><p>/kalle aka pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 129478, member: 44213"] jag har åkt sen 1989 och är över 30 år.. jag har en dominant som jag leker med... klart att det går att åka i pisten med den men den är mjuuuk och har inte så stor radie.. det blir en helt annan åkkänsla med en dominant.. sen har jag en custom som jag åker med som allroundbräda.. den är helt annorlunda i pistkänslan.. mer radie vilket gör att man kan göra snabbare svängar... köp du en dominant eller varför inte en custom... vill du ha ett mellanting som också är lite billigare så ta och titta på en Burton Blunt.. mjuk att leka med å raila å hoppa lite men med en okej radie så du få den där sköna känslan i pisten.. (ps. den e mjuuuk, tänk på det om du väger lite mer) annars... tipsets tips.. custom.. /kalle aka pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton dominant & dominant SLICK?
Tillbaka
Topp