Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Dominant
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan686" data-source="post: 209569" data-attributes="member: 41898"><p>The Dominator ar sjukt bra for alla som vill kora rails och anda kunna ge sig pa i stort sett vilken kicker som helst. Forutsatt att den passar akarebn vad avser bredd osv.</p><p></p><p>Nufortiden har nastan alla marken en egen version av Dominant bradan </p><p>(twintip - bred - och parkanpassad) och formodligen kan man hitta alternativ som passar en sjalv oavsett langd, vikt och skostorlek. Men the Dominator ar nog bradan som far raknas som en av pionjarerna i denna nisch, och det ar ju alltid schysst att halla saker och ting real! Ratta mig om jag har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan686, post: 209569, member: 41898"] The Dominator ar sjukt bra for alla som vill kora rails och anda kunna ge sig pa i stort sett vilken kicker som helst. Forutsatt att den passar akarebn vad avser bredd osv. Nufortiden har nastan alla marken en egen version av Dominant bradan (twintip - bred - och parkanpassad) och formodligen kan man hitta alternativ som passar en sjalv oavsett langd, vikt och skostorlek. Men the Dominator ar nog bradan som far raknas som en av pionjarerna i denna nisch, och det ar ju alltid schysst att halla saker och ting real! Ratta mig om jag har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Dominant
Tillbaka
Topp