Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Dominant
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slick-fit" data-source="post: 209908" data-attributes="member: 27564"><p>Gurran:</p><p></p><p>jag är 179 lång och kör själv på en dominant 154.</p><p>det är ju en underbar tingest att lattja runt på minst sagt.</p><p>funkade väl även till fjälls och i pisten även om den inte biter lika bra som en längre icke-park bräda gör så funkar det helt klart, med lite vilja och våld går allt som smort.</p><p></p><p>184 äpplen hög.. jag skulle nog valt 156'an, hellre lite för kort än för lång.</p><p>men är du ute efter nåt lattjo, mjukt o gött att studsa runt på även utanför parken så kolla på 159'an och se hur den känns.</p><p></p><p>peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slick-fit, post: 209908, member: 27564"] Gurran: jag är 179 lång och kör själv på en dominant 154. det är ju en underbar tingest att lattja runt på minst sagt. funkade väl även till fjälls och i pisten även om den inte biter lika bra som en längre icke-park bräda gör så funkar det helt klart, med lite vilja och våld går allt som smort. 184 äpplen hög.. jag skulle nog valt 156'an, hellre lite för kort än för lång. men är du ute efter nåt lattjo, mjukt o gött att studsa runt på även utanför parken så kolla på 159'an och se hur den känns. peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Dominant
Tillbaka
Topp