Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Feather?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tovigatove" data-source="post: 903488" data-attributes="member: 96305"><p>hejsan!</p><p></p><p>min syrra åker på en feather vet jag. grejen med den är ju att den är väldigt lätt till vikten. vilket just gör den bra för piståk och (hopp), enligt henne. men om du gillar offpist åk är den inget att rekommendera. då är det bättre med lite tyngre grejer. men annars är hon jättenöjd med brädan. borton är bra skit. håller länge. åker själv på en burton clash- att rekommendera!</p><p></p><p>hoppas detta kan va till lite hjälp. sen är ju smaken som baken, alla tycker olika. men jag är säker på att du nog blir nöjd med den, helst då du inte har många klion att lyfta upp.</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tovigatove, post: 903488, member: 96305"] hejsan! min syrra åker på en feather vet jag. grejen med den är ju att den är väldigt lätt till vikten. vilket just gör den bra för piståk och (hopp), enligt henne. men om du gillar offpist åk är den inget att rekommendera. då är det bättre med lite tyngre grejer. men annars är hon jättenöjd med brädan. borton är bra skit. håller länge. åker själv på en burton clash- att rekommendera! hoppas detta kan va till lite hjälp. sen är ju smaken som baken, alla tycker olika. men jag är säker på att du nog blir nöjd med den, helst då du inte har många klion att lyfta upp. lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Feather?
Tillbaka
Topp