Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Hale mördar min häl!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1061892" data-attributes="member: 58560"><p>Min sjukt höftade gissning...</p><p></p><p>Fel storlek på bootsen</p><p></p><p>Foten/hälen gnager fram och tillbaka i skon, detta gör ju även att hela foten kämpar för att sitta fast och du får kramp. Därav att inläggen gjorde det bättre.</p><p></p><p>Att det är just bakfoten som fått smällen till skillnad från båda kan va olika stora fötter eller att du åker med bakåtvikt så bakfoten får ta mer stryk än framfoten.</p><p></p><p>Köptes bootsen 2011 känns det rimligt att det är dags att köpa nya så köp hos någon som har koll på grejerna!</p><p></p><p>Meeen som sagt, jag är taxichaffis och ingen tränare/läkare :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1061892, member: 58560"] Min sjukt höftade gissning... Fel storlek på bootsen Foten/hälen gnager fram och tillbaka i skon, detta gör ju även att hela foten kämpar för att sitta fast och du får kramp. Därav att inläggen gjorde det bättre. Att det är just bakfoten som fått smällen till skillnad från båda kan va olika stora fötter eller att du åker med bakåtvikt så bakfoten får ta mer stryk än framfoten. Köptes bootsen 2011 känns det rimligt att det är dags att köpa nya så köp hos någon som har koll på grejerna! Meeen som sagt, jag är taxichaffis och ingen tränare/läkare :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Hale mördar min häl!
Tillbaka
Topp