Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Hate - Bra som Freeridebräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Funky_kanguruh" data-source="post: 828876" data-attributes="member: 66971"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag köpte en Burton Dominant förra vinter som jag knäckte, på burtons garanti fick jag en 'burton Hate, 2010s modell. Haten är tevklöst den skönaste brädan som jag har åkt på¨någonsin. Den är löjligt mjuk och helt underbar att latja omkring med. Den har ju flex 2/10 så det säger endel. Jag körde inte mycket med den i puder men det lilla som blev av så funkade den helt okej.</p><p></p><p>Du verkar åka en hel del puder, om du då bara ska ha en bräda så kanske du ska satsa på någon som inte är fullt så mjuk och lite mer anpassad till puder i övrigt. Vet inte om det går att få tag på fortfarande men om, så vet jag exakt vad du skulle behöva, märket är LTB och modellen Twin Vinyl Park. Jag köpte den för två år sen, den är helt perfekt till allt! lagom mjuk, lätt, flyter sjukt bra i puder!</p><p></p><p>OnO</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Funky_kanguruh, post: 828876, member: 66971"] Tja! Jag köpte en Burton Dominant förra vinter som jag knäckte, på burtons garanti fick jag en 'burton Hate, 2010s modell. Haten är tevklöst den skönaste brädan som jag har åkt på¨någonsin. Den är löjligt mjuk och helt underbar att latja omkring med. Den har ju flex 2/10 så det säger endel. Jag körde inte mycket med den i puder men det lilla som blev av så funkade den helt okej. Du verkar åka en hel del puder, om du då bara ska ha en bräda så kanske du ska satsa på någon som inte är fullt så mjuk och lite mer anpassad till puder i övrigt. Vet inte om det går att få tag på fortfarande men om, så vet jag exakt vad du skulle behöva, märket är LTB och modellen Twin Vinyl Park. Jag köpte den för två år sen, den är helt perfekt till allt! lagom mjuk, lätt, flyter sjukt bra i puder! OnO [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Hate - Bra som Freeridebräda?
Tillbaka
Topp