Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton ION eller SLX?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jennerfors" data-source="post: 511833"><p>Jag själv har ingen erfarenhet av SLX eller ION vet bara att när ja prova ION så vart det mycket stor skillnad mellan den och Rulern. Den kändes riktigt hård.</p><p></p><p>Om jag var du och åkte mkt park så tror jag inte att jag hade köpt ION iaf, den är nog för hård för parken.</p><p></p><p></p><p>Ett tips är om du köper den över internet. Köp hem den och testa den är du inte nöjd skicka tillbaka den och begär att få pengarna till baka. Om du köper den av en internetbutik HAR man ALLTID rätt till 14 dagars öppet köp/ ångertid.</p><p></p><p>Det kan du läsa om i distans avtals lagen(tror den heter så)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jennerfors, post: 511833"] Jag själv har ingen erfarenhet av SLX eller ION vet bara att när ja prova ION så vart det mycket stor skillnad mellan den och Rulern. Den kändes riktigt hård. Om jag var du och åkte mkt park så tror jag inte att jag hade köpt ION iaf, den är nog för hård för parken. Ett tips är om du köper den över internet. Köp hem den och testa den är du inte nöjd skicka tillbaka den och begär att få pengarna till baka. Om du köper den av en internetbutik HAR man ALLTID rätt till 14 dagars öppet köp/ ångertid. Det kan du läsa om i distans avtals lagen(tror den heter så) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton ION eller SLX?
Tillbaka
Topp