burton jacka

ollebergkvist

Ny medlem
burton jacka
hej! letade efter burtons "the most unholy jacket ever" ur the white collection. den visade sig vara helt slut såld. men så klickade jag in mig på www.usoutdoorstore.com där jag fann den i den storlek jag sökte och i färg dess like och dessutom till ett pris som var ungefär 1200 kr billigare än vad jag skulle fått den i sverige för. någon som har någon erfarenhet av att handla därifrån? och att det är säkert och så? har hört att man kan få betala moms, men genvägen lär vara att dom skickar det som ett privatpaket. sen så fick jag höra att stadium hade köpt upp alla jackor ur kollektionen men när jag kikade förbi på stadium hade dom endast "shawn white asym jacket" i brun med stripes, försäljaren sade att dom hade fått in alla jackor från burton men att det var möjligt att stadiumbutikerna i stockholm kanske hade "the unholy". någon som har någon information om detta? tack så mycket på förhand! / mvh olle bergkvist

burton jacka
Burton går inte att beställa från USA. De har ett handelsavtal med Europa som gör att det inte är tillåtet för internetbutiker från andra sidan atlanten att skicka Burtonvaror till Europeiska kunder. Samma sak gäller Oakley, nixon och ett gäng andra märken.

burton jacka
outdoorsstore skickar inte burton till europa...

maila stadium och fråga vilken butik som har den vettja :)

annars kanske www.hot-zone.at eller www.blue-tomato.at har jackan du söker..

det är lite billigare att handla från österrike än från sverige..

/K

Tillbaka
Topp