Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Johan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 59124" data-attributes="member: 31400"><p>Vad jag har hört så ville han inte ta på sig ghetto stil och blev sur och stack eller blev kickad, osams blev dom iallafall. Han kanske knarkar för mycket också.</p><p></p><p>Att dom inte vill förnya kontraktet samtidigt som dom släpper en promodel verkar korkat.</p><p>Jag hörde nåt om att johan är på väg till hammer.</p><p>Just nu är han väl hemma och är packad i gällivare, det där med hårdträning tror jag inte det minsta på.</p><p></p><p>Jag har en johan04 som jag inte har provåkt än.</p><p>Den är mjukare än republic och frontier.</p><p>Jag fick den på reklamation av min frontier. Toppskiktet är lika klent som förut. Jag råkade repa den när jag vallade, en stor repa i toppskiktet. Jag tror inte den kommer hålla hela säsongen men man får hoppas på det bästa.</p><p>Men det är sköna brädor.</p><p></p><p>Den där styvhetskalan är nog inte att lita på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 59124, member: 31400"] Vad jag har hört så ville han inte ta på sig ghetto stil och blev sur och stack eller blev kickad, osams blev dom iallafall. Han kanske knarkar för mycket också. Att dom inte vill förnya kontraktet samtidigt som dom släpper en promodel verkar korkat. Jag hörde nåt om att johan är på väg till hammer. Just nu är han väl hemma och är packad i gällivare, det där med hårdträning tror jag inte det minsta på. Jag har en johan04 som jag inte har provåkt än. Den är mjukare än republic och frontier. Jag fick den på reklamation av min frontier. Toppskiktet är lika klent som förut. Jag råkade repa den när jag vallade, en stor repa i toppskiktet. Jag tror inte den kommer hålla hela säsongen men man får hoppas på det bästa. Men det är sköna brädor. Den där styvhetskalan är nog inte att lita på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Johan
Tillbaka
Topp