Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Jussi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 126893" data-attributes="member: 52651"><p>-21/21 tror ja no e lite överdrivet, kör man -15/15 och bredaste stancen (som är självklart) så tror jag värkligen inte de kommer bli toe lr heeldrag! Fast vill du vara på säkra sidan så e ju dominant en grym bräda! Bara du inte köper Dominant slick! den är åt helvette.. Sen om man ska fördjupa sej ännu mera så har ju kurvan på brädan betydelse, jag har inte kollat upp det på just dominanten å jussin, men ju mer carving de är på brädan desto mindre behöver man luta sej i svängarna! Så om nu Jussin har en fet curve så behöver man inte gå ner så djupt att man får toe eller heel drag!!!</p><p>På burtons hemsida står det att Jussin funkar med LARGE bindningar, Large bindningar passasr skor över storlek 43! å 44 e ju knappast någon skillnad!</p><p></p><p>JAG TROR PÅ JUSSI!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 126893, member: 52651"] -21/21 tror ja no e lite överdrivet, kör man -15/15 och bredaste stancen (som är självklart) så tror jag värkligen inte de kommer bli toe lr heeldrag! Fast vill du vara på säkra sidan så e ju dominant en grym bräda! Bara du inte köper Dominant slick! den är åt helvette.. Sen om man ska fördjupa sej ännu mera så har ju kurvan på brädan betydelse, jag har inte kollat upp det på just dominanten å jussin, men ju mer carving de är på brädan desto mindre behöver man luta sej i svängarna! Så om nu Jussin har en fet curve så behöver man inte gå ner så djupt att man får toe eller heel drag!!! På burtons hemsida står det att Jussin funkar med LARGE bindningar, Large bindningar passasr skor över storlek 43! å 44 e ju knappast någon skillnad! JAG TROR PÅ JUSSI! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Jussi
Tillbaka
Topp