Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Jussi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="shaz" data-source="post: 126895" data-attributes="member: 53756"><p>schysst o kolla det med product choosern sandgren.. om dom kan rekommendera en person med 11.5 att köpa en jussi borde det fan inte vara några problem för mig :P</p><p></p><p>och pinn, jag funderade ett tag på dominant.. men sen har jag läst om rätt många som tycker den är jäkligt kass att hoppa med, tror jussin är markant bättre på detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="shaz, post: 126895, member: 53756"] schysst o kolla det med product choosern sandgren.. om dom kan rekommendera en person med 11.5 att köpa en jussi borde det fan inte vara några problem för mig :P och pinn, jag funderade ett tag på dominant.. men sen har jag läst om rätt många som tycker den är jäkligt kass att hoppa med, tror jussin är markant bättre på detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Jussi
Tillbaka
Topp