Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo, osäker på längd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bodisathva" data-source="post: 849326" data-attributes="member: 100778"><p>Körde förra säsongen på en malolo 162. Grymt rolig bräda! Burton har nog rätt att man kan ta en litet mindre storlek än vanligt, skulle jag köpt en ny hade jag gått på 158 (själv är jag 175/80). Tyvärr blev min stulen så ifall ni ser till någon riktigt tuktade malolo 162 med repor ner till belaget vid kanterna så vet ni var den kommer ifrån <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> Köpte en begade supermodel X 160 och den är helt ok men tycker malolon var klart roligare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bodisathva, post: 849326, member: 100778"] Körde förra säsongen på en malolo 162. Grymt rolig bräda! Burton har nog rätt att man kan ta en litet mindre storlek än vanligt, skulle jag köpt en ny hade jag gått på 158 (själv är jag 175/80). Tyvärr blev min stulen så ifall ni ser till någon riktigt tuktade malolo 162 med repor ner till belaget vid kanterna så vet ni var den kommer ifrån :( Köpte en begade supermodel X 160 och den är helt ok men tycker malolon var klart roligare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo, osäker på längd
Tillbaka
Topp