Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnnyjaws" data-source="post: 292863" data-attributes="member: 63590"><p>Tjena Hallvar!</p><p></p><p>Spenderar vintern i Whistler och köpte en Buron Malolo 162 när jag kom hit. Är själv 183 lång och väger 78 kg och den går tokigt bra i pisten och offpisten är gudomlig. "powder float"-funktionen (fånigt namn) gör att jag knappt behöver luta mig bakåt även när lössnön går över knäna. Dock kan jag tänka mig att du ska ta 158:an så du verkligen kan använda dig av Malolons fördelar...</p><p></p><p></p><p>Chipp</p><p></p><p>Edit: Stavning...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnnyjaws, post: 292863, member: 63590"] Tjena Hallvar! Spenderar vintern i Whistler och köpte en Buron Malolo 162 när jag kom hit. Är själv 183 lång och väger 78 kg och den går tokigt bra i pisten och offpisten är gudomlig. "powder float"-funktionen (fånigt namn) gör att jag knappt behöver luta mig bakåt även när lössnön går över knäna. Dock kan jag tänka mig att du ska ta 158:an så du verkligen kan använda dig av Malolons fördelar... Chipp Edit: Stavning... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo
Tillbaka
Topp