Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 293488" data-attributes="member: 55515"><p>Mjo... Jag åker inte park alltförmycket men har teståkt en hel del brädor i min nuvarande säsong i st.anton.</p><p></p><p>Jag har en baron es 164 för puder och seriös pist ökning, hård och mycket åkyta = går fort och är skoj</p><p></p><p>Unity Pride 159, allround bräda som fungerar överallt, ångrar köpet lite då jag har flera brädor men om jag bara skulle ha en bräda skulle det vara den.</p><p></p><p>Jag har försökt lära mig hoppa och snurra litegrann och började med min baron es 164 en dag, gick inte alltför bra.. Bytte då till min Unity Pride och monterade 60 cm stance och det gick myyycket lättare. Testade idag en mjum tvintip bräda och det var mycket lättare ändå. Så, visst man kan nog snurra och hoppa med allt men enligt mig är det f*n så mycket lättare att lära sig med en ren park bräda. Angående offpisten på malolo skulle jag tagit modelllen längre <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 293488, member: 55515"] Mjo... Jag åker inte park alltförmycket men har teståkt en hel del brädor i min nuvarande säsong i st.anton. Jag har en baron es 164 för puder och seriös pist ökning, hård och mycket åkyta = går fort och är skoj Unity Pride 159, allround bräda som fungerar överallt, ångrar köpet lite då jag har flera brädor men om jag bara skulle ha en bräda skulle det vara den. Jag har försökt lära mig hoppa och snurra litegrann och började med min baron es 164 en dag, gick inte alltför bra.. Bytte då till min Unity Pride och monterade 60 cm stance och det gick myyycket lättare. Testade idag en mjum tvintip bräda och det var mycket lättare ändå. Så, visst man kan nog snurra och hoppa med allt men enligt mig är det f*n så mycket lättare att lära sig med en ren park bräda. Angående offpisten på malolo skulle jag tagit modelllen längre :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Malolo
Tillbaka
Topp