Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Manolo 166 eller Lib Tech TRS MTX 167?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 382919" data-attributes="member: 55515"><p>Hur slipar du kanterna på en magne traction bräda? Ingen som verkar kunna svara på det.. Jag har en riktigt bra kantslip hemma men tveksam att den skulle gilla magne traction kanten... Om den skulle gilla den så skulle den ta j*vligt mycket pga böjningen.</p><p></p><p>Om du jämför en tapprad bräda i pisten jämfört med en icke tapprad, vad förlorar man? Om man stright linar ner eller gör stora svängar kan jag tänka mig att det är minimal skillnad men då man bli tvungen att kyrssa på transportsträckor förbi stackande skidåkare? Hur pass "agile" är den?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 382919, member: 55515"] Hur slipar du kanterna på en magne traction bräda? Ingen som verkar kunna svara på det.. Jag har en riktigt bra kantslip hemma men tveksam att den skulle gilla magne traction kanten... Om den skulle gilla den så skulle den ta j*vligt mycket pga böjningen. Om du jämför en tapprad bräda i pisten jämfört med en icke tapprad, vad förlorar man? Om man stright linar ner eller gör stora svängar kan jag tänka mig att det är minimal skillnad men då man bli tvungen att kyrssa på transportsträckor förbi stackande skidåkare? Hur pass "agile" är den? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Manolo 166 eller Lib Tech TRS MTX 167?
Tillbaka
Topp