Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Moto boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eastling352" data-source="post: 938751" data-attributes="member: 131860"><p>Tjenare. Ska börja lära mig åka snowboard igen då det var ett par år sedan sist. Letar för närvarande boots att köpa och mitt lokala Inter Sport hade två stycken inne i min storlek, Burton Moto och Firefly Cobain. De här är alltså de enda som jag har möjlighet att köpa just nu och kommer definitivt att köpa Burton av dem två. Jag vill bara veta, vad tycker ni om den? Den satt väldigt bra på mig och var väldigt bekväm att gå i. Men jag är lite osäker på snör systemet dom har. Har nån någon erfarenhet av dessa boots?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eastling352, post: 938751, member: 131860"] Tjenare. Ska börja lära mig åka snowboard igen då det var ett par år sedan sist. Letar för närvarande boots att köpa och mitt lokala Inter Sport hade två stycken inne i min storlek, Burton Moto och Firefly Cobain. De här är alltså de enda som jag har möjlighet att köpa just nu och kommer definitivt att köpa Burton av dem två. Jag vill bara veta, vad tycker ni om den? Den satt väldigt bra på mig och var väldigt bekväm att gå i. Men jag är lite osäker på snör systemet dom har. Har nån någon erfarenhet av dessa boots? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Moto boots?
Tillbaka
Topp