Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, Nitro el. Santa Cruz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MasterJinnai" data-source="post: 91666" data-attributes="member: 34412"><p>#Nordgren</p><p></p><p>Har inte testat Saber men provar gärna din när du köpt en...</p><p></p><p>Näe, skam å säga så är jag för tunn för att orka dra två brädor men skulle vara kul att testa. Känns ju som om den har begr. anv.omr. om det inte där djup puder som gäller... Jag är helt enkelt för lat för att ha en sådan bräda, men den är säkert go när man flugit, åkt tåg eller bil, burit och gått klart!</p><p></p><p>Nitro som märke, ja, vad skall man säga, har ju aldrig kört N. mer än ifjol... Så 30 dagar höll den iaf. Nu har den väl stått och torkat sönder under sommaren så den faller i bitar vid första snökontakt...</p><p>Nej allvarligt, så blev jag rekommenderad denna av en snubbe i Ö-rike som tycket att det skulle vara bästa köpet just då, iofs. var han ju försäljare, hade säkert fet provision på Nitro m.m., MEN! Jag är nöjd!</p><p></p><p>Vet nu inte om mitt bludder ovan, varit mer än just bludder, men det är ju iaf. ngt. att läsa...</p><p></p><p>GL!!!</p><p>mvh,</p><p></p><p>M.Jinnai</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MasterJinnai, post: 91666, member: 34412"] #Nordgren Har inte testat Saber men provar gärna din när du köpt en... Näe, skam å säga så är jag för tunn för att orka dra två brädor men skulle vara kul att testa. Känns ju som om den har begr. anv.omr. om det inte där djup puder som gäller... Jag är helt enkelt för lat för att ha en sådan bräda, men den är säkert go när man flugit, åkt tåg eller bil, burit och gått klart! Nitro som märke, ja, vad skall man säga, har ju aldrig kört N. mer än ifjol... Så 30 dagar höll den iaf. Nu har den väl stått och torkat sönder under sommaren så den faller i bitar vid första snökontakt... Nej allvarligt, så blev jag rekommenderad denna av en snubbe i Ö-rike som tycket att det skulle vara bästa köpet just då, iofs. var han ju försäljare, hade säkert fet provision på Nitro m.m., MEN! Jag är nöjd! Vet nu inte om mitt bludder ovan, varit mer än just bludder, men det är ju iaf. ngt. att läsa... GL!!! mvh, M.Jinnai [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton, Nitro el. Santa Cruz
Tillbaka
Topp